3:e Advent

Ja då var det redan 3:e advent och om en vecka är det julafton!
Jag älskar julen men i år så har jag inte haft någon julkänsla alls, det kan ju bero på allt som händer i livet som suger.
 
Imorrn fyller jag år, 26 blir jag då, tiden går fort. Ska inte göra någonting speciellt alls faktiskt, bara vara hemma och mysa tror jag.
 
Ska snart iväg och jobba på Twilfit, det är otroligt roligt att jobab där nu, det enda vi gör typ är att slå in paket =)
 
vill också bara visa hur stor lilla Zeke har blivit sen han kom hem till mig.
 

Kommentarer:

1 Ketty winsryd:

Hej lilla gumman! Ja livet är upp o ner ! Det är väl tur det så det inte bara är glädje o glans, viktigt att växla mellan de olika känslorna och händelser i livet . Det lär vi oss mycket av! Hoppas du snart känner glädje igen! Grattis på din 26 årsdag! Du är välkommen hem till mig det vet du!vad fin din lilla kisse är! Kram din farmor

Kommentera här: