Busy doing nothing at all

Nu har jag vart ledig ifrån båda mina jobb i tre dagar, sön-tis och idag kör vi igen. Efter att ha jobbat hur mycket som helst denna sommar med bara en dag ledig här och där så var detvälbehövligt med lite längre ledighet, men shit så uttråkad jag blev igår då, tyckte det verkligen var dags att börja jobba igen :)
 
Så vad har hänt sen sist då? 
Jo jag har hunnit med grillning med mina älskade vänner, shoppat en massa fint, en utgång (på en torsdag), käkat glass i hjortkvarn (muuums) och längtat ihjäl mig till det som komma skall.
 
Grillning i Karslund med Maria, Felipe och Jesper
 
 
Utekväll, här är en selfie in the making (behind the scene)
We are going to dance til we drop
Jesper och Lukas
 
Glass i stora lass, det fanns alldeles för mycket att välja på så det var inte ett lätt val :/
 
Har även hunnit med att fixa nya klor ;)
 
Nu ska jag kolla färdigt på våra bästa år, sen ska jag iväg och lämna tillbaka ett par tränigsbyxor jag köpte igår och sen ska jag hem och städa :/ otroligt tråkigt men det måste göras!
 
Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentera här: