Inreda balkongen

Lika dålig som jag är på att styla mig själv med kläder är jag på inredning och att få ihop allt till något som känns hemma. Enligt mig är det bara en massa saker som står och inget som binder ihop det.
Samma problem har jag med min balkong, och nu är det ju balkonghäng som gäller och då vill jag ha en mysig balkong med växter och ljus, men jag får inte till mysfaktorn alls!
Den är liten och konstigt formad så det går typ inte att inreda den på något sätt, jag behöver verkligen hjälp med att lära mig hur man gör när man inreder!
 
 
 
 
 
Jag har sol där hela dagarna och det blir supervarmt så ett parasoll är ju givet att införskaffa i alla fall...
Jag vill äta frukost där ute, sitta och mysa med någon kompis och äta jordgubbar och självklart många vinkvällar ;)
Några tips på hur jag ska tänka?

Kommentera här: