Livet

Jag sov i 12 timmar inatt och sitter just nu i soffan och önskar att jag kunde gå och lägga mig igen. 
Ibland går livet inte alls som man tänkt sig, förra veckan var jag hoppfull och glad och allt gick som jag ville att det skulle göra, men på bara två dagar så har det gått åt skogen med allt och jag har just för tillfället tappat allt hopp. 
 
 
Jag har alltid så höga förhoppningar och jag blir alltid lika besviken när det inte går som jag hoppats, och jag önskar att jag någongång lärde mig av mina misstag för detta börjar bli väldigt tufft att gå igenom varje gång. 
Förra gången jag kände såhär så rymde jag iväg till London i 6 månader men det kan jag inte göra nu så det kanske är dags att bygga upp murar för att skydda mig själv från att bli sårad och besviken.
 
Livet är hårt och just nu gillar jag det inte!

Kommentarer:

1 lacrimosabloggen.se:

Jag är likadan när det kommer till att alltid ha för höga förhoppningar. Ju högre man bygger dem, desto ondare gör det när de rasar...

Kommentera här: