Jag har blivit med bil!!!

Hallå därute i stugorna!
Hur har ni haft det? Här har det vart tyst för det har inte hänt så mycket på senaste tiden, men nu har det börjat rulla igång igen :D
För två helger sen så festade jag med mina fina kollegor på Coop, vi började hemma hos Sophia med tacos och sprit, sen utgång i Lidköping vet dock inte vart vi var ute någonstans, tror vi var på Pitchers :P
Jag har också färgat mitt hår rött och klippt mig, jag blev jättenöjd och trivs väldigt bra i det just nu :)

Nu i helgen så tog jag en tripp till Örebro för att festa och kolla mello med Jesper och gänget. Det var så kul att träffa honom och Felix igen, vi har alltid så kul tillsammans :love:
Hann också med att träffa Maria och Felipe, dock en alldeles för kort stund, jag saknar alla där borta i Örebro!
 
Jag har också uppfyllt en stor dröm och det gjorde jag idag!
Jag har köpt en helt sprillans ny bil, en Opel Astra årsmodell 2016, precis som jag vill ha den och jag längtar som fan tills jag får den :love: dröjer dock tills jag får den, får vänta i 10-12 veckor!
Bilderna är på en bil som stod hos bilhandlaren men min kommer se ut så fast med snyggare fälgar :P

Kommentera här: