Music makes my heart beat!

Att försöka beskriva en känsla man har i kroppen när man inte har talets eller skrivandets gåva är inte lätt, men på något sätt måste det ut och då får det låta hur det vill!
 
Musik är för mig väldigt viktigt, jag skulle inte kunna leva utan det i mitt liv. Den räddar mig ifrån mig själv många gånger.
När man hittar artister som gör musik som får mitt hjärta att slå snabbare och sätter ord på det jag känner det är underbart, vilken känsla det är.
 
Jag har några få artister som får mig att känna så, dom följer med mig hela tiden i perioder.
 
Just nu är Takida och Stiftelsen två band som ger mig fjärilar i magen när jag hör dom. Dom följer varje steg jag tar och i allt jag gör. Roberts röst ger mig gåshud och musikerna är helt underbart duktiga på det dom gör.Ödmjuka och talangfulla killar som bryr sig om och tar hand om sina fans.
 
Deras musik har hjälpt mig igenom en tuff period som fått mig att inse att jag måste bli den personen jag vill vara.
Dom kommer att följa med i min utveckling och hjälpa mig igenom tuffa tider men även roliga.
 
Utav en speciell anledning så har dom hjälpt mig komma på vad det är jag söker i en man, utseende mässigt och i sättet att vara, fått mig att inse att jag ska söka efter den rätta för mig, min andra pusselbit. Kunde jag gifta mig med Robban skulle jag göra det ;)
 
Musiken får mig att känna mig kär, det pirrar i magen när jag hör den och jag blir lycklig. Det är både glädjande och deprimerande på samma gång.
 
 
ja då har jag försökt att få er att förstå mina tankar och känslor, vet inte om jag lyckades men jag försökte iaf =)
 

Kommentera här: