Vägledningscenter

Godkväll!
Idag efter jobbet så var jag på vägledningscenter och ville prata om utbildningar med dom, det mötet gick på 5 minuter. Jag vill gå en yrkesutbildning som jag hittade som ger mig lite kött på benen för att i framtiden kunna bli butikschef om jag skulle vilja det, men den utbildningen finns inte här i Örebro, bara i Leksand :/ Så det gick ju inte riktigt som jag ville att det skulle gå.
 
Sen har jag vart ute och gått med Maria en sväng men det var så sjukt tungt idag så det blev bara en kort promenad idag, den blir förhoppningsvis längre imorgon.
 
Jag och Maria här om veckan efter en PW upp till Karslund, vi hoppade i ån en sväng efter den promenaden för det var så varmt =)
 
Nu sitter jag i soffan och ska snart hämta lite glass och sen vänta på att allsång på skansen ska börja, Takida är med idag så det måste ju ses, saknar mina grabbar massor just nu och vill bara att det ska bli den 22 Augusti snart så jag får se dom live igen =)
 
Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer:

1 Anonym:

Ååh. Fick man vara med på ett hörn! :). Tackar tackar♡

Kommentera här: