Beslutsångest

Det här med nya telefoner är en djungel!
Jag vill köpa en ny telefon och är lite (läs väldigt lite) sugen på att byta märke helt, jag har haft iphone sen 4:an släptes och jag älskar den och det systemet den har, väldigt enkel telefon att använda och bra storlek. Meeeen ibland så fastnar man i träsket och inte vågar prova något annat för att det man har är enkelt, så nu funderar jag som sagt på att byta märke till en sony. 
 
Det är sony xperia z2 som lockar men den är sjukt stor om man jämför med min iphone, men om jag skulle vänta på iphone 6 som släpps nu i höst så blir den ungefär lika stor som en sony. 
Men nu släpper snart sony en z3, är det då värt att vänta på den (nästan exakt lika stor som en z2)? 
 
 
 
Ahh jag blir tokig på detta med telefoner, varför kan det inte vara enkelt för! 
Så hjälp mig nu, vänta på iphone 6 och köra det säkra före det osäkra med det jag känner igen, eller byta till sony och vänja mig vid storleken på den och lära mig något nytt?
 
Inga påhopp på det andra märket tack! 

Kommentarer:

1 Lena:

Om storleken inte skiljer sig direkt så skulle jag vänta på iphone 6 om jag var du. Då vet du ju vad du får.

Kommentera här: