Snart är det helg =)

Godkväll på er!
Har ni haft en bra torsdag?
Jag har jobbat hela dagen och det märks i kroppen kan jag säga, ont i skuldror och i axlar, och ska göra samma pass imorgon också :/ Tur att jag åker till Peter imorgon så jag kan få massage, lär skrika som en stucken gris bara han tar i mig!
 
Efter jobbet idag så blev jag kidnappad av Maria, hon var inne och handlade och sa att dom skulle göra varma mackor nu på kvällskvisten, och jag var inte sen med att hänga på då jag inte ätit mjukt bröd på hela veckan =P
Så det blev en trevlig liten stund hemma hos dom!
 
Nu sitter jag hemma i soffan och skriver lite här samtidigt som musik spelas i högtalarna, saknar musiken hela dagarna när jag jobbar så jag måste ta igen det lite när jag kommer hem =)
 
Dessa fina är det som spelas ikväll
 
 
 
Mina favoriter <3
Har ni några favorit artister? Jag är alltid ute efter ny musik att lyssna på =)

Kommentarer:

1 Lena:

Gillar också Takida och Stiftelsen. Är det deras musikstil du gillar enbart eller är du allätare?

Svar: Jag är allätare, men rockare i grund och botten så oftast det jag dras tillbaka till :) men jag gillar allt möjligt, så tråkigt att bara lyssna på samma stil hela tiden :)
Ella

Kommentera här: