Födelsedagsfika

Hej hej!
Hur har eran dag varit? Min dag har varit sådär, den började skit med konstiga drömmar, sen så bråkade katten och gjorde mig förbannad för jag var snurrig och jättetrött.
Dagen blev lite bättre när jag kom till jobbet och fick tänka på något annat. Jag fick göra en kund glad genom att lösa problemet som uppstod i torsdags, så det kändes bra att jag fick iordning på det =)
 
Efter jobbet så blev det att handla massa saker till tårta för lilla Jonas fyller 5 år idag =) Hem snabbt för att göra tårtan innan barnens farmor och deras mamma med fästman och deras nyfödda bebis kom på besök.
Alltså bebisar som är bara ett dygn gamla kan man inte motstå!!!! Man blir ju inte mindre sugen på att skaffa sig en egen liten bebis, men det får nog vänta lite =P
Alexander med sin nya lillebror Max. Första mötet är stort!
 
Jonas med lille Max, han höll honom i ca 20 sekunder sen var det läskigt =P Suddig bild jag vet, men ljuset sög och Jonas är inte världsbäst på att sitta still ;)
 
Födelsedagsbarnet =) Han fick en sockerkick sen och vart helt speedad =P
 
Nu sitter vi i soffan och myser innan det är dags för barnen att gå och lägga sig =)

Kommentarer:

1 Cassandra Haraldsson:

Så mysigt det ser ut! :)

Svar: Ja det var en riktigt mysig kväll :)
Ella

Kommentera här: