2015 blir 2016

Beskriv året med tre ord
- Kärlek, Musik, Nystart

Vilka sånger kommer att påminna dig om 2015?
-

Har du blivit bättre på något?
- Att lita på mig själv och att säga ifrån när något inte passar.

Vad var extra bra?
- Att jag hittade Peter, flytten till Skara och alla konserter jag gick på.

Lärde du känna några nya människor?
- Ja det har jag gjort, många nya fina människor på mitt nya jobb.

Bästa valet du gjorde?
- Att jag åkte runt så mycket i Sverige för att gå på konserter även fast många är negativa lisor och bara är emot det. Mitt liv mina val ;)

Vad var din största framgång på jobbet?
- Största framgången på Ica var att jag sa upp mig =P På Coop har jag nog inte haft någon än.

Största framgång på det privata planet?
- Att jag gjorde något åt situationen med jobbet och gjorde det som vart bäst för mig.

Vem saknade du?
- Efter flytten så saknar jag alla mina vänner och familj.

Vart reste du under 2015?
- Oj, jag drog en sväng till London, sen så blev det ju några turnéer och då besökte vi Stockholm, Karlstad, Göteborg, Sundsvall, Karlskoga, Göteborg igen och Halmstad.Sen så många tripper till Skara också.

Vad tänker du göra annorlunda i år?
- Jag tänker inte göra så mycket mer annorlunda i år, kanske att jag kommer göra ännu mer av det som gör mig lycklig.

Tror du 2016 kommer bli lika bra?
- Jag tror att 2016 kommer bli mycket bättre!

Vad kommer du sakna från 2015?
- Alla härliga stunder med mina bästa vänner, stunder som inte blir lika lätta att få nu när vi bor i olika städer.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Rest utomlands, fotade alldeles för lite så mer sånt.

Vad spenderade du mest pengar på?
- haha den var lätt, konsertbiljetter och resor inom Sverige.

Och så slutligen, dina planer inför 2016?
- Hoppa fallskärm, ha en stor 30 års fest, Må bättre, spara pengar till allt jag vill göra, ännu mer konserter, umgås mer med mina vänner och Peters vänner. Finns mycket man kan göra på ett år ;)

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
- Kör hårt och lita på din magkänsla!

Kommentera här: