Rolig helg

I helgen var det jobb och fest som stod på schemat, otroligt rolig fest men liite för lite sömn och kanske en aning för mycket alkohol.
Efter jobbet på Twillan så åkte jag hem och började göra mig i ordning i väntan på Jesper, när han dök upp så käkade vi mat och gjorde oss klara. 
Vid 18:30 mötte vi upp Felicia för att cykla till Rynninge där Tess bor och väl där så var festen igång, detvar jag och Jesper ifrån Ica och 5 personer ifrån Willys, ja det var ju trevliga människor det också ;) 
Vi hade en otroligt rolig kväll med dans och lekar, sen var det dags att röra sig mot krogen men då slog alkoholen till och jag ringde Micke som fick möta upp mig på vägen så jag kom hem ordentligt, TACK Micke!!
 
Jag i mina snygga hooker boots ;)
 
Jag och min fina vän <3 (varför vänds bilden?)
 
 
Janet och Nathalie
 
Fille
 
Denna bild beskriver kvällen väldigt bra =)
 
Jag precis innan vi skulle gå ut
 
Jag mådde förvånansvärt bra igår nbär jag vaknade (bra att dricka mycket vatten när man kommer hem), satte mig i soffan och käkade lite chips i väntan på att Jesper skulle komma över, vi gick tll donken och käkade och sen hem till mig igen för att äta lite glass och snacka om en massa saker, roligt att man kommer varandra närmre och närmre för varje gång man umgås även fast man kännt varandra rätt länge =)
 
Jobb på kvällen stod på schemat också och jag fick stänga med Celia, mycket skratt och skvaller blev det ;)
 
Vad har ni haft för er då? berätta om era helger!

Kommentera här: