Byta stil?!

Jag har länge velat byta klädstil helt och uppdatera min garderob ordentligt, och då menar jag skor, kläder, accessoarer, väskor, ja ALLT. Men det är inte så himla enkelt när man inte kan någonting om mode alls :/
Jag skulle behöva vinna en massa pengar och sen åka till London och anställa en stylist som hjälper mig med mitt problem. 
Eller så får jag helt enkelt ta hjälp av Karin som har en förmåga att hitta massa snygga kläder när vi är ute och shoppar =P
Men jag är ju lite rolig för jag vill ju inte ha en speciell stil för ena dagen vill jag klä mig rockigt och nästa dag vill jag vara riktigt flickig, så det är ju inte en enkel uppgift detta ;)
Där har vi några outfits som jag skulle vilja rocka men jag vet inte hur och vart jag ska börja för att få ihop min garderob till något kvinnligt, vuxet och riktigt snyggt!

Kommentarer:

1 Coco Centaur - Konst, design & styling.:

Jag förstår precis vad du menar, för jag har varit inne på samma spår själv... och det är ju mycket roligare att variera :) En röd tråd genom alla stilar skulle däremot kunna vara modet från en viss tidsålder, t ex 50- elr 60talet. Om det nu går att bestämma sig för bara en :-p Lycka till!

Kommentera här: