Sista stoppet

Hemma i Örebro igen och nu är det tillbaka till verkligheten som gäller.
Känns som att jag har varit i en lyckobubbla dom senaste veckorna och nu har den spruckit...
Jag har haft så himla roligt när vi har vart ute på turné i Sverige, vi har skrattat så vi gråtit, vi har dansat och sjungt, kört oändliga mil genom Sverige, åkt tåg och köat i timmar, vi har även hittat nya bra band och träffat härliga musiker. 
 
 
Sista stoppet var Sundsvall och Englaporten, tågresan dit gick bra men vi fick sitta i olika delar av vagnen så det var tur att jag hade datorn med mig. 
Vi dansade runt som galningar i kön utanför för att hålla oss varma för det var inte varmt där uppe i Norrland kan jag ju säga =P 
 
 
Stiftelsen var ju denna gången på hemmaplan och det märktes också, dom var avslappnade och körde på som fan uppe på scenen, dom gav oss även en extra låt i form av sista låten igen, vilket jag är glad för för jag älskar den låten! 
När spelningen var slut så var vi kvar en stund och hämtade andan och drack vatten, jag snackade även lite med Stefan Randström, riktigt härlig och trevlig kille det där! 
 
 
Dagen efter gick tåget hem och ett jobbigt hej då stod på schemat, men vi var glada och lyckliga ändå...
Lyckomätaren är påfylld och hjärtat är fullt med kärlek, kärlek till musiken, mina vänner och killarna i bandet. Jag mår så bra när jag står där längst fram under en konsert och får dansa, sjunga och skratta, alla tankar och problem är som bortblåsta och jag får vara lycklig!
 
Med underbara fina vänner så kan man inte ha annat än roligt och jag skulle gärna göra detta hela tiden om jag hade haft möjligheten!
 
Kommer sakna dessa galningar som fan, men i Juni ses vi igen, då har vi laddat om och då kör vi festivaler istället för klubbar... Töreboda och framförallt Ljungarocken, look out here we come, it's going to be crazy awesome <3 #komsomduär #wealwaysbringcrazy #letthehatershateweareawesome
 
Finns massa mer att säga, berätta och disskutera men det här får räcka för nu.

Kommentera här: