Stockholm

Godmorgon godmorgon =)
Idag vaknade jag på mycket bättre humör än vad jag gjort den senaste veckan, så samtalet igår måste ha hjälpt.
Kunde dock inte somna så har inte sovit så mycket men vad gör det...
Idag står promenad med Maria på schemat och även ett läkarbesök och städning vilket är välbehövligt.
 
Men, jag tänkte ju faktiskt starta denna dagen med att berätta om stopp nummer 2 på våran Stiftelsen turné och det var ju Stockholm som gällde...
Vi körde ju hem till Örebro ifrån Karlstad på fredagen så vi vaknade upp här efter ca 3 timmars sömn och käkade frukost och gjorde oss i ordning för roadtrip.
Bilfärden till Stockholm gick hur bra som helst och vi skrattade och sjöng hela vägen dit, mycket material till Anna och Pernillas turné vlogg blev det =P
 
Pernilla gjorde ett as bra jobb med att köra inne i Stockholm, det är inte det lättaste att köra i den staden alltså! 
Väl framme vid Gröna lund och Tyrol så började den långa väntan på att få gå in, och det var inte varmt ute kan jag ju säga, vi var trötta också så vi blev rätt rastlösa där efter ett tag =P
 
Vi fick vänta ännu längre när vi kom in för Stefan började inte spela när det var annonserat att han skulle börja men väl ute på scenen så var det lika bra som dagen innan, bara lite roligare med förbanden denna gången för nu hade vi börjat lära oss lite av deras texter så nästa gång vi ser dom så kan vi faktiskt sjunga med lite också ;)
 
 
Sen var det dags för grabbarna grus att komma ut och spela och det var ännu bättre än i Karlstad, dom mådde bättre och hade riktigt kul på scenen. 
Vi hade ett epic dance party där längst fram för vi hade hur mycket plats som helst bakom oss så vi körde på som fan där under hela spelningen vilket jag tror taggar grabbarna och får dom att spexa till det lite också =) 
Robban är så himla rolig i mellansnacket för han babblar på om allt och ingenting och man kan inte göra annat än att skratta åt honom, och Micke köre Ronja Rövardotters vår skrik med alla i publiken =P 
Som vanligt bjuder dom på en storslagen show och jag är så lycklig över att jag får se dom imorgon och på lördag också, och då är det ändå inte sista gångerna denna månad som jag ser dom ;)
 
Lånade lite bilder från Pernilla <3
 
 
 
 

Kommentera här: