En helg i musikens tecken

Då var denna dagen snart slut också då =/ Tiden går otroligt fort ibland så man hinner ju inte riktigt med!
Helgen bara sprang iväg, men så blir det ju när man har så roligt som jag har haft =)
 
Jag var ledig i fredags för jag hittade ingen som ville byta jobbpass med mig så jag fick ta ledigt, jag skulle ju träffa Pernilla och gå och kolla på efterlängtade Ulf Nilsson! Som vi har väntat på att den karln ska komma till Örebro så vi får lyssna lite på hans fina stämma =)
Det var två år sen jag såg honom live och han var lika bra nu som då!
Vi fick ju också äran att träffa honom efter spelningen så vi stod och snackade skit och tog kort med honom =) Han är så snäll och trevlig, man blir glad av att träffa honom!
 
På lördagen stod jag och Maria på loppis i golfhallen, det gick väl sådär, blev av med lite skit iaf =)
Efter loppisen var det fullt ös hemmåt för att träffa Pernilla igen för att åka till Fjugesta och kolla på Neverstore, det var andra gången jag såg dom live och andra gången jag hörde deras låtar, så denna gången kunde jag faktiskt lite av dom =P
 
Efter Neverstore var det åter igen dags att se Smash Into Pieces igen, samma sak där, denna gången kunde jag mer av låtarna och så stod jag lite närmre också så nu vet jag hur dom ser ut =P
Träffade dom efteråt och då kom jag fram till varför jag kände igen dom, dom är stammisar i butiken jag jobbar i =P Världen är bra liten ibland, men roligt när kändisarna känner igen en.
 
Mycket trevliga artister finns det i vårt avlånga land, blir så mycket roligare att gå och kolla på dom då och även träffa dom efteråt =)
 
Älskar sådana här helger/dagar när man bara får vara tillsammans med en nära vän och lyssna på go musik och bara skratta!

Kommentera här: