Välkommen tillbaka!

Godkväll allihopa!
Det var inte igår jag var här inne och skrev, shit har inte skrivit eller vart inne här sen i Maj!
Hur är det med er? Hur har eran sommar varit? Kan ni inte berätta för mig vad ni har hittat på för skoj denna regniga svenska sommar!
 
Ja vad har hänt i mitt liv sen i Maj då? Jo det ska jag berätta för er, jag har hittat mig en karl ;) Han heter Peter och är helt underbar, han är inte alls som alla andra och vi passar väldigt bra ihop <3
Planerna är att jag så snabbt det bara går flyttar ner till honom i Skara och börjar vårat liv tillsammans där!
Många som tycker att det går lite för fort men om det känns rätt så varför inte säger jag då!
 
Ja jag har ju självklart hunnit med några konserter också, vilket är ett måste =P
Efter miniturnén vi var på så har jag hunnit med Ljungarocken uppe i Ånge (tar det i ett eget inlägg), en tripp till Karlskoga för att kolla Stiftelsen, och en liten festival här i stan med artister som Jay Smith som var så jäkla bra, Smash into pieces och Outrigger och dom var också väldigt bra!
 
Mina favoriter <3
 
Outrigger
Smash into pieces
Jay Smith
 
Jag har gjort mer saker än det faktiskt =P
Jag har skaffat mig en ny tatuering bakom örat, jag har hängt på Kållandsö med min darling och hans barn, jag har umgåtts med fina vänner (alldeles för lite dock), bröllop har vi hunnit med och så har jag deltagit i ett Color run som var hur roligt som helst =D
 
Fina vi är va ;)
 
Ja det var en snabb uppdatering på min sommar och som sagt så vill jag gärna höra er berätta om era sommar minnen =)

Kommentera här: