Liten update

Var ett tag sen nu som jag skrev, men så blir det lätt när man inte gör så mycket mer än att jobba.
Men vad skrev jag sist? Ja just ja, har ni kollat in Shannara än? Vi har väntat otåligt på det fjärde avsnittet men HBO var sega, men nu har det äntligen kommit! Så blir att titta på det i helgen =P
 
Men lite saker har vi hunnit med sen dess iaf. Vi var och käkade på Thaihouse i Skövde med svärmor, mycket trevlig kväll även fast vi hade en kall resa dit med noll värme i bilen =P
 
Förra helgen överraskade vi barnen med bio, vi kollade på den nya disney filmen "den gode dinosaurien". Jag rekomenderar er att se den, den var riktigt bra! Och som vanligt så får dom den att bli rolig för vuxna att titta på också =)
 
Sen så har vi hunnit med att mysa med lille Gibson som inte är så liten längre, och en riktig liten djävul ;)Men en söt sådan!!
Veronika på jobbet vill kidnappa honom men det får hon inte, han är MIN =P
 
Snön har smält bort och det är plusgrader ute, häromdagen var jag tvungen att ta av mig jackan på morgonen när jag gick till jobbet, det var så skönt!!
 
Nu ska jag snart hoppa i säng tror jag för det har vart en tuff vecka på jobbet med kaos, vi har byggt om hela kundtjänsten så har haft hinderbana på jobbet hela veckan typ =P Rörigt värre men kul som fan!
Vad ska ni hitta på i helgen då? jag funderar på att baka kakor imorgon =)

Kommentera här: