Dreams come true!

Livet blir så mycket ljusare när man har en massa roliga saker inplanerade :P
Jag och min underbara partner in crime har massor av konserter på schemat och fler kommer det bli!
 
Nu på fredag ska vi ta oss en liten roadtrip till Örebro för att kolla på fina Ulf Nilsson och hans fruga Linda Varg på East west sushi och det blir starten på året :D
 
Sen den 16 April åker vi återigen till Örebro fast den gången ska vi på releasefest för Smash into Pieces nya singel, kommer bli så roligt!!!
 
Vi drar även till Stockholm i två dagar för att gå på Takidas releasefest och det kommer bli episkt :love:
Jag har aldrig varit på en releasefest och nu blir det helt plötsligt två stycken på en och samma månad!
 
Vi har saker inplanerade i September också och då blir det två dagar i Stockholm igen för att kolla på Nickelback!!!!
 
Men det största och bästa som kommer hända detta året är att en av mina stora drömmar kommer gå i uppfyllelse :love:
Jag kommer få se Johnny Depp på väldigt kort avstånd och jag kommer förhoppningsvis att få träffa honom också, om han vågar visa sig ute på Gröna Lund!
Alltså jag är så exalterad, jag har drömt om detta i hur många år som helst och nu blir det verklighet :love:
Han kommer vara där och spela med dessa gubbar!